Emmelie Binett

Framtid?

Kategori: Mitt liv

Funderar/planerar ofta min framtid!
Så jag känner just nu så ska jag köra all in på skolarbetet som förra året. grymma betyg fick jag ! :D
(enligt mig själv) haha
Ska dock ta EN uppgift i taget och inte börja lite på alla. Ha mer ordning på böcker osv.
Sätta mål vilka betyg jag faktiskt vill ha osv.
Sen nästa år ska jag ta körkort, och köpa bil! 
Dock har jag nada pengar men jag måste ha en bil?!?!? haha
Men sen ska jag skaffa mig ett extrajobb hade jag tänkt mig ! 
Meen det tar vi när det kommer :):) hihi
Sen efter jag har gått ut skolan ska jag helst ha ett jobb!! 
Imed att jag inte ska läsa högskolan så måste jag iallfall skaffa ett jobb ! :D
Sen efter studenten (max 2 år efter) ska jag flytta till egen lägenhet. Helst tillsammans med Viktor.
Och tillsammans med min andra kärlek OZZY!!! 
Och lägenheter ska vara mysig, vägrar att bo i en lägenhet som har typ plastgolv, skabbig toooaaaa
Och köket måste man trivas i, skulle aldrig klara av att bo i en lägenhet utan diskmaskin och vitaskåpsluckor med ljusträbänk och plastgolv, URK!
Ne jag vill att min lägenhet ska vara antigen lite mörk eller jätte ljus, man ska iallfall trivas, det är viktigt! :D
Och när jag flyttat ska jag köpa en till hund ( ett MÅSTE! ) för Ozzy ska inte vara ensam, han måste ha en kompis då jag inte vill lämna honom ensam om jag jobbar osv.
Jag har tänkt att hunden ska vara en chihuahua så jag ska para Ozzy och hon, så jag får valpar !! :D
Seeeeeeeeeen får vi se ! 
Men så är hur mina planer ser ut ! 
Antar att ni som läser detta undrar hur jag ska ha råd, men det löser sig jag har lite andra planer breved också ser ni! 
Men detta är på ett ungefär !
Sen kommer ju hela raddan med barn, hus osvosvosv. men det är låååångt fram!
Nu ska jag försöka sova så hörs vi imorgon (eller inatt...)
PUSSSSSSSSSSSSS!

(detta skulle inte sitta fel)




Lexus RX 450h


sooooooooo cute!

Alla bilder är tagna ifrån google!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: