Emmelie Binett

Färgat ögonfransarna!

Kategori: Mitt liv

Kan börja med att jag använder mig utav Depends ögon-frans/bryn färg :)
Jag har färg svart och jag färgar inte (!!) min ögonbryn svarta utan bara fransarna, hihi
Jag är mer nöjd med resultatet denna gånger, mycket mörkare !:)
Man får med en tub med färg och en liten glasflaska och en liten "burk"
Så ska man blanda liten del av falskan och tuben till ett klet sedan ta på mascara borsten
som medföljer och ta färgen som vanlig mascara sen vänta 30 min sen torka av sen äre klart!
Smidigt!


Innan


Under färgning!
Jag har tappat bort min macaraborste som medföljde så tog en av mina gamla mascarror och sköljde av!


Efter!!
Eller hur blev det mycket skillnad?!
Föredrar detta till dom som bara vill ha mörkare ögonfransar!
Man kan inte skippa mascaran för att man färgar fransarna, eller kankan man ju!
Men det är inte nån volym i fransarna utan bara naturligt mörkare typ :)
Men skönt att ha mörkare ögonfransar då jag har typ ljusljusa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: