Emmelie Binett

23:21

Kategori: Mitt liv

Idag slutade jag somsagt vid elva!
Kom hem och sov till kl 14. heheh
Sen åkte mamma och jag ut och shoppade mellan 14-19 med två mellanstopp hemma osv. hihi
Köpte kläder, saker till toan och lite sånt mys!
Hittade faktiskt lite kläder jag är riktigt nöjd över :D
Sen färgade jag mitt hår också, blev ritkigt nöjd! lite finare ljus färg än innan :)
När jag hade färgen i var det grå/grön, haha fick lite smått panik.
Hatar när folk går runt i halvfärgat hår eller illorange/pissgult misslyckat blont hår...
Okej en dag, men när det går till veckor,månader år. inte okej!
Så gissa om jag fick PANIK. haha 
Men blev somsagt jätte nöjd. pussssss


Under färgning, haha svart typ......

Syns inte jätte bra på bilderna men det får duga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: