Emmelie Binett

Test

Kategori: Mitt liv

Tar en liten paus i pluggandet!
Jag vill ute och gå med mandoor, men hon svarar inte på mina smsa :( hehe
Slänger in en tråkig lista som ni kan läsa....
hey


Vad är ditt största beroende?
Vet inte, har ganska många "små beroende".
Tex att jag alltid har med min mobil, att jag alltid har tuggumi osv.

Vad står det i ditt senaste sms?
"Har inte besämt nå annat så ja:)"

Vilket uttryck/ord använder du lite för ofta?

"Ofta" & "Typ,Asså"

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
Min hund Daisy.
Och min vän Hanna, vi var bestfriends i över 12 år.
När googlade du ditt namn senast, och varför?
Väldigt längesen, & för att se om en bild var kvar på mig & Amanda.

När ljög du senast?

Vet faktiskt inte..

När skäms du?

När man skämtar till det & ingen skrattar.. hah

Vad gör dig rasande?
Människor med noll respekt.
Och människor som tror dom kan allt.

Vem är den mest kända människa du talat med?
Jag vet faktiskt inte, Stefan Liv ? :)
Har typ aldrig pratat med nån kändis.. haha

Vad gör du när ingen annan ser?
Sjunger eller nått .

Berätta om en tvångstanke du inte kan bli av med.
Har inga speciellt tvångstankar, men får det hela tiden.. haha
Typ att jag måste nudda vissa saker osv.. :)

Vad för skäms-tv njuter du av?
Kollar bara på Bigbrother & Sofias änglar, hatar att kolla tv..

Vilken är din största skräck?

Att förlora någon nära.

Vad är det närmaste döden du har kommit?
Vet faktiskt inte.. Kanske när jag fick en tjock tv över mitt ansikte?
Eller när jag hoppar med Amandas pålle, haha ne jag skojjar.
Vet inte? Kankke när jag hade matförgiftning och hade typ 150 graders feber?

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
ångest

Vad irriterar människor sig på hos dig?
Vet inte, att jag är sjukt envis kanske? haha
Och har dåligt tålamod? inte vet jag, heh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: