Emmelie Binett

Senaste köpen, heh

Kategori: Mitt liv

Har ju både varit i Göteborg och Ullared!
Så bjuder på lite bilder på allt som jag shoppat, yeah
Imorgon åker vi hem, det suger rövsnopp :(
Måste ägna hela morgon dagen åt att plugga också, yippi.
Ha det bra vi hörs imorgon, puss

Nytt smink + lepsyl o lite sånt:) riktigt skönt!


Mörkchoklad, cupcake-bok, tuggumi & cool nyckel ring :)


Sweden-bikini :)


Parfym till mig och pappoo! :)
Och snopp-öppnare jag fick av mamma..... hiho


Sött sommarlinne, tights och rosa bas linne :)


musmatta och väckarklocka till lillebrodern!


Träningsjacka + sport bh


Bilbälte till Ozzy!!!
Jag har letat efter detta super länge & hittade nu ett billigt och bra på ullared!
Perfekt till honom som hatar att sitta i bur i bilen :):)


As mysigt kizz linne :):)


Bag :)


Tangentbord + musmatta till lillebroshan!
och sopbubblor, hihihihi


Tillsist ett par sket mysiga rosa jogginbyxor!:D
Och det gråa linnet också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: