Emmelie Binett

Lär känna mig mer ?

Kategori: Om mig!

Gör listan under så ni har chansen att lära känna mig mer.
men i och med att listan var sjukt lång så delar jag upp den i 4 delar.
här kommer del 1 !
pussss


1. är du kär?
ja!
                 
2. har du snusat? ha, no!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? nej :)
4. har du legat i sängen brevid en kille? yaa
5. har du blivit dumpad? yes
6. har du blivit slagen allvarligt? nee
7. tar du droger? nejn
                                  
8. när kommer 8an? efter 7an & innan 9an, haha
9. har du pussat en tjej? yes
10. hatar du någon? alla djurplågare
11. älskar du någon? yees!
12. har några av dina vänner svikit dig? yes
13. har du djur? Jappp! tar ett enskilt inlägg om dom senare!
14. har du legat brevid en tjej i sängen? yaa
15. hatar du dig själv? ibland
16. gillar du orange? njaa, beror på vad
                                
17. är du lång?
najn, 162
18. har du nån sjukdom? nej
19. har du skämt ut dej för den du gillar? haha ett antal gånger, men sån är jag!
20. har du en gris? neee
21. har du en plattång? yappp 4 till o med.. hha
           
22. har du en bror? två st
23. har du sjukt bra humor? jahaadöö!
24. är du brunett? noooo
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? nej hatar det



Alla bilder är ifrån google!

Kommentarer

  • ems säger:

    hur har du startat denna vecka? :D

    2011-11-14 | 10:51:15
    Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/
  • Amanda & Olivia säger:

    Sv. Tack! kul ayy du gillar VÅRAN blogg :)

    jag mår inte så bra är sjuk, men olivia är i skolan sjdå?

    //Amanda

    2011-11-14 | 11:21:50
    Bloggadress: http://nikonstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här: