Emmelie Binett

Dag 7 – Min bästa vän

Kategori: Om mig!

Min bästa vän
Jaa..
Min bästavän är heltklart Amanda!
Vi har känt varrandra i snart 7 år :) 
Och vi har gjort extremt mycket tillsammans, speciellt när det gäller hästarna!
Det började väll typ med att vi började i samma klass sen hängde jag med henne till hästarna och så började jag rida igen och va me henne där varje dag.. haha
Sen har vi haft våra foto dagar osv.. haha
Alla KFUM discon och hela fjortis tiden om man får säga så.. haha
Och varje gång hon har mått dåligt har jag stått vid hennes sida och stöttat henne så bra jag kunnat, har alltid försökt vara posetiv och allt har löst sig i slutet.
Vi har bråat ibland, men inte stort om man säger så. haha
Vi har alltid extremt roligt tillsammans, aldrig sitter och har tråkgit, vi skrattar alltid.
Och det bästa med allt är att vi går i samma grupp nu i skolan! :D happyface!
Och jag känner mig alltid trygg med henne. Hon är rent ut sagt bäst!
Aldrig att någon kan bli så bra som henne, hihi
Vi säger allt till varrandra och jag litar på henne till 110% !
Jag skulle nog aldrig klara mig utan henne, 8-9 var värst, då amanda bytta klass och inte gick i samma skola som jag, det var så jävla surt allting, ush!
Men nu går vi somsagt i samma skula, undetbart!
Ja, ja vet inte vad jag ska säga mer.. haha orkar inte räkna upp alla minnen som vi har, men jag kan inget annat än älska min mandor.
min lilla snutta :D

bjuder på gammla bilder!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: