Emmelie Binett

Dag 4 & 5

Kategori: Om mig!

Dag 4 – Det här åt jag i dag

Dag 5 – hur gör man när man lever livet ?

Dag 4 - Ja, det jag åt i torsdags var en macka till frulle med oboy. Två hamburgare med ketchup till lunch och blodpuddig till kvällsmat. Det var la det..

Dag 5 - Jaa du , man lever livet?
haha ne men jag känner att jag lever livet när jag är utomlands eller gör nått typ nytt galet!
Min önskan är att få åka med typ hela min släkt utomlands i 3 veckor eller nått och bara leva livet! skulle vart sketa najjs nu!
Jag har alltid åkt utomlands sen jag var liten tillsammans med min familj, tror vi hoppat över 1 år.
Jag älskar somsagt att åka utomland, speciellt nu när Viktor kan hänga med, :)
Så jag lever livet när jag är lycklig, (hela tiden) men typ när något annorlunda händedr helt enkelt ! :)
Jag hoppas jag får besöka Thailand en gång till innan mitt liv är slut iallfall.


ni ser ju bara...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: