Emmelie Binett

Dag 3 - Min familj

Kategori: Om mig!

Min familj.
Mina föreldrar är ju skillda, men jag skriver inte om plast och låssas människorna hit och dit utan jag skriver om min familj! lets go!

Pappa:
Min pappa är 42 år gammal, världens snällaste pappa är vad han är!
Han har eget företag tillsammans med min storebror och förut drev min farfar företaget.
Min pappa vill alltid att alla ska vara glada och må bra, och jag älskar att göra andra glada !
Han älskar också att åka utomland, och det är fett najs! (iallfall när jag får hänga med!)
Men tyvärr så bor jag inte hos pappa nått nu när jag har ozzy, men jag träffar han rätt mkt ändå och jag pratar i telefon med han typ en gång om dagen så det löser sig :D


Mamma:
Mamma är 41 år gammal, världens bästa mamma !
Hon går i skolan på dagarna .
Hon ställer alltid upp åt mig och mina syskon. Mamma och jag har samma cpiga humor. hah
I sommras var vi uppe i timmar tillsammans och kollade på film och åt nattmat, ha.. crazy! men så vare!
Mamma älskar att inreda typ och just nu renoverar dom ju huset o de så ed va la de.. höhö


Andreas:
Andreas är 20 år gammal och flyttade till lägenhet i stan för typ 1 årsen! :)
Han är väldigt omtänksam och snäll!
Vi träffas inte så jätte ofta längre vilket är sur tkr jag, men jag får ju komma dit och diska ibland iallfall! haha
Nästa år så ska vi ta körkort tillsammans, haha! iomed att andreas inte har nått, kmr bli as najs!
ja han gillar väll att spela innebandy, festa, spela xbox osv..
Han hjäper somsagt pappa med företaget!

Marcus:

Marcus är 11 år gammal och går i 5:an, han är snäll och social! haha
Han är lite överbeskyddad ibland, han vill inte att jag går ut när de är mörkt med ozzy själv, haha gullit! men annars är han gooo,
Vi gör rätt mycket tillsammans, han brukar vara med mig och ta kort och sånt :)
oså brukar vi spela the sims tillsammans :) möjjs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: