Emmelie Binett

Dag 2 – mina hobbyer

Kategori: Om mig!

Mina hobbyer

Ja mina hobbyer är väll att ta kort och fixa med bilder o sånt vid datan och att vara med djuren! haha
Ne men ja vet inte om man kan kalla det hobbyer men jag skriver iallfall om detta!
Jag har alltid tyckt det är roligt att ta kort så länge jag kan minnas..
Jag kom ihåg hur jag brukade låna mamma och pappas kamera när jag va liten och leka papparatzi eller hur det stavas.. haha
Men nu tycker jag det är roligast att fota på fritiden ! :D
Jag började ju somsagt på en foto linje men det passade mig inte !
Så nu går jag djurvård och det passar perfekt, så det är ju as gott :D
Så på min fritid fotar jag oftast, sitter vid datorn eller leker med mina älskade djur :)
det får räcka, haha puss!


min bästavän i dåliga stunder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: