Emmelie Binett

mitt 2011 i bilder!

Kategori: Mitt liv

januari:
flyttade till vårat nuvarande radhus & jag var extremt skol trött!



Februari:
ansök till gymnasiet, var smal(are),red pommen för första gången, skoltröttttt 



Mars: Var i stockholm för andra gången i mitt liv, tränade som en jude, va med min älskade pojkvän, mitt rum blev klart, började övningköra!
 




April:
jag köpa ozzy mitt hjärta, fick ett sommarjobb, saknade sommaren 10




Maj: det var as varmt, mycket i skolan, lagade ofta mat (tycker det är skit kul!), var nästan aldrig i skolan ( skoltrött), tog suck-foto




Juni: slutade skolan, var i turkiet & började jobba (suck)



Juli: sa upp mig ifrån jobbet, var i varberg, var mycket med amanda, hade mysiga grill-kvällar osv..





Augusti: tränade, tranås, skolan började & jag valde helt fel linje, fick min iphone!!!





September: bytte till tenhult, red extreemt mycket, var extremt glad över att få gå i amandas klass & fikade med mamma på stan hihi & var allmänt lycklig !!






Oktober: 2 år med viktor, var hos kossorna, red, va med amanda på tävling,





November: skaffade ny blogg, blev skoltrött och red aldrig typ:(, tog det allmänt lungt & tog julkort på ozzy! 



December: det kom snö!, köpte as mycket julklappar, underbar julafton & förvirrad. haha




haha orkar inte lägga ner mer tid på denna saken så ni får nöjja er med detta, hööö
nu ska ja mysa med viktoj, hej på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: